Sandėlio valdymo sistemos

Ieškote sandėlio valdymo sistemos, kuri tiktų mažoms ar vidutinėms įmonėms? 

Turėtų pagrindines funkcijas? 
Būtų be paslėptų mokesčių?

Atėjote tinkamu adresu.
Daugumoje kai ieškote sandėlio valdymo sistemos, gaunate pasiūlymus už “kosmines” kainas, galiausiai sužinote, kad bazinėse versijose taip pat nėra esminių funkcijų ar modulių, kurie paskui kainuoja papildomai. Atsiranda įvairūs mėnėsiniai palaikymo mokesčiai ir t.t 
Mes siūlome sandėlio valdymo sistemą kuri turi esmines funkcijas kurias naudojant JAU iškart galėsite naudotis ir optimizuoti savo sandėlį. Įvesti tvarką ir turėti kontrolę.
Atlikome nemažai apklausų ir analizių stengdamiesi suprasti kokių funkcijų reikia mažoms įmonėms, kad sukurti sandėlio valdymo sistemą kuria būtų paprasta naudotis ir tuo pačiu ji padėtų auginti verslą, tvarkytis su prekėmis.

Pristatome SubconIT Sandėlio Valdymo Sistemą mažoms ir vidutinėms įmonėms. (Su duomenų kaupikliu! )

Sandėlio Valdymo Sistemą sudaro tokie moduliai :

  • Prekių kategorijų valdymo modulis. Galite lengvai kurti savo prekių kategorijas, subkategorijas. Rikiuoti jas pagal norimą tvarką. Matysite kiek kiekvienoje kategorijoje turite prekių.

  • Prekių modulis. Paprastai sukursite prekę. Įvesite prekės pavadinimą, priskirsite kategoriją, įvesite prekės kodą, barkodą, tiekėjo kodą, matavimo vienetą. Galėsite įvesti minimalų prekės likutį sandėlyje kurį pasiekus sistema praneš, kai toks likutis bus pasiektas (taip žinosite, kad reikia užsakyti prekes). Įvesite prekės savikainą bei pardavimo kainą. Galėsite įkelti prekės nuotraukas bei įvesti aprašymą. Taip pat galima bus pažymėti prekės VIETĄ (lentyną, stelažą ar pan.). Visos prekės turės bendrą sąrašą, kurį atsidarę lengvai galėsite ieškoti, filtruoti prekes.
    Sukurti prekę galėsite ir naudodami duomenų kaupiklį!

  • Prekės etikėtės modulis. Turės savo etikečių (lipduko) generavimo funkciją. Galėsite atsispausdinti lipduką su pagrindine prekės informacija (pavadinimas, kodas, barkodas, kaina)

  • Prekės istorijos modulis. Matysite prekės veiksmų istoriją kada sukurta, kada pajamuota, kada inventorizuota, kada parduota. Kas ką ir kada darė. Taip lengvai galėsite atsekti prekės judėjimą.

  • Brokuotų/nurašomų prekių modulis. Šio modulio pagalba galėsite nesunkiai sekti ir brokuotas prekes. Nurašyti tokias kurios jau nebetinkamos pardavimui. Ir visa tai valdysite šio modulio pagalba.

  • Klientų modulis. Šio modulio pagalba kaupsite savo klientų/pirkėjų duomenis. Galėsite lengvai įvesti naują fizinį ar juridinį klientą, įvesti jo duomenis, matyti jo užsakymus. Bus bendras klientų sąrašas kurį galėsit lengvai filtruoti ir ieškoti jame.

  • Pardavimų modulis. Galėsite sukurti pardavimą į kurį priskirsite prekes iš sistemos, galėsite priskirti nuolaidą (procentinę ar skaitinę). Pažymėti atsiskaitymo būdą. Bus funkcija mokėjimas iš karto arba su atidėjimu. Galėsite pasižymėti papildomai komentarą jeigu reikia. Taip pat priskirti užsakymui aitinkamą būseną (paruoštas atsiimti, neapmokėtas, išsiųstas ar pan.). Galima bus spausdinti užsakymą (sistema sugeneruos užsakymo pdf), galima bus gerneruoti išankstinę sąskaitą.
    Prekes į užsakymą galėsite įtraukti ir duomenų kaupiklio pagalba skenuojant.
    Užsakymai turės savo bendrą sąrašą kuriame matysite visus užsakymus, juos filtruosite ir seksite jų būseną.

  • Inventorizacijų modulis. Kas kažkiek laiko juk privaloma atlikti inventorizaciją? Šis modulis leis tai padaryti gana lengvai. Pasirinksite prekių kategoriją kurią norite inventorizuoti. Paspausite funkciją “inventorizuoti” ir sistema sugeneruos interaktyvų sąrašą kuriame bus sisteminiai prekių likučiai, o šalia galima bus įvesti faktinį prekės likutį kurį turite sandėlyje. Visą šį darbą galima bus atlikti dviem būdais : įvedant ranka į sistemą naudojantis kompiuteriu, arba naudojantis duomenų kaupikliu (skenuosite prekę ir įvesite rastą likutį). Po inventorizacijos atlikimo paspaudus baigti, sistema rodys visus neatitikimus, kur prekių per daug, ar trūksta.
    Matysite atliktų inventorizacijų sąrašą. 

  • Pajamavimo modulis. Šios funkcijos pagalba galėsite įtraukinėti užsakomas prekes iš tiekėjų. Spausite naujas pajamavimas, pasirinksite teikėją (jei tokio nebus, galėsite sukurti). Įvesite tiekėjo Sąskaitos faktūros numerį ir datą. Suvesite gaunamas prekes ir jų kainas. Taip tvarkingai supajamuosite prekes. Galėsite iškarto jas perkelti į sandėlį (jeigu prekes pasitikrinote ir viskas gerai), arba galėsite atlikti patikrą (pvz. jeigu susivedėte prekes į pajamavimą iš anksto, bet jas gavote vėliau. Tuomet tikriausiai norėsite patikrinti ar tikrai gavote viską ką užsakėte), patikros metu galite atsispausdinti patikros sąrašą, susižiūrėti prekes ir jeigu viskas gerai patvirtinti patikrą, ir prekės į sandėlį persikels tik po patikros. 
    Visada matysite atliktų pajamavimų sąrašą. Kiekvienas pajamavimas turės savo prekių gavimo ataskaitą kurioje matysite kiek kada ko gauta.

  • Grąžinimų modulis. Dažniausiai prekių grąžinimas yra neišvengiamas. Tam tikslui turėsite grąžinimų modulį. Jeigu po pirkimo klientas norės grąžinti prekę, tą nesunkiai galėsite padaryti per žmogaus užsakymą. Įvesti grąžinimo priežastį. Reikalui esant sugeneruoti kreditinę sąskaitą. Matysite atliktų grąžinimų sąrašą.

  • Statistikos modulis. Matysite bazinę statistiką. Kiek atlikote pardavimų, koks preliminarus pelnas. Kiek prekių ir už kokią pinigų sumą turite sandėlyje. Galėsite pasirinkiti laikotarpį už kurį norite matyti statistiką.

  • Administracijos valdymo modulis. Sukursite darbuotujus kurie galės dirbti su sandėlio valdymo sistema. Jiems bus sukurti prisijungimai.

Ši sandėlio valdymo sistema sukurta taip, kad galėtų veikti ir su duomenų kaupikliu. Kurio pagalba galima dar efektyviau dirbti ir atlikti tam tikrus veiksmus. Žinoma, esant poreikiui galime pagal Jūsų procesus koreguoti/papildyti modulius.

Svarbu žinoti, kad mūsų naudojama sistemų kūrimo metodika leidžia sistemas plėsti įvairiomis kryptimis t.y jeigu Jūs nusprendėte turėti sandėlio valdymo sistemą, bet vėliau prireiks personalo valdymo sistemos, e-komercijos valdymo sistemos ar sujungimo su buhalterine sistema - Mes savo sistemos pagalba galime tą padaryti. Šiuo atveju POREIKIŲ IŠPILDYMUI RIBŲ NĖRA.

Pabaigai verta paminėti - Mūsų kuriamos individualios sistemos yra konkurencingos kainoje - susimokate už konkrečias funkcijas ir jas turite ilgam laikui, neapmokestiname "nebūtais" palaikymo mokesčiais, mėnėsinėmis nuomos kainomis.

 

 

  • Kas yra sandėlio valdymo sistema?

    Sandėlio valdymo sistema yra programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir valdyti sandėlio operacijas, įskaitant prekių priėmimą, saugojimą ir išdavimą.
  • Kokia yra sandėlio valdymo sistemos nauda verslui?

    Sandėlio valdymo sistema gali padėti įmonėms pagerinti savo sandėlių efektyvumą, sumažinti klaidų riziką, pagerinti įmonės procesus.
  • Kaip veikia sandėlio valdymo sistema?

    Sandėlio valdymo sistema naudoja duomenų bazę, kad būtų galima valdyti sandėlių informaciją ir operacijas. Sistema taip pat gali naudoti duomenų kaupiklį, kad būtų dar labiau palengvinamas darbas sandėlyje.
  • Kokie yra pagrindiniai sandėlio valdymo sistemos moduliai?

    Sandėlio valdymo sistema dažniausiai susideda iš trijų pagrindinių modulių: prekių priėmimo (pajamavimo), saugojimo ir inventoriavimo, bei išdavimo (pardavimo) modulių.
  • Kaip sandėlio valdymo sistema padeda sumažinti klaidų riziką?

    Sandėlio valdymo sistema gali padėti sumažinti klaidų riziką, nes ji leidžia naudoti automatinę prekių pažymėjimo sistemą, taip pat galima nustatyti automatinę prekių priėmimo ir išdavimo tvarką.
  • Ar sandėlio valdymo sistema yra būtina mažiems verslams?

    Sandėlio valdymo sistema gali padėti mažiems verslams padidinti savo efektyvumą ir pagerinti prekių valdymą. Taip jie gali tapti efektyvesni ir konkurencingesni.
  • Ką reikia žinoti, norint pasirinkti tinkamą sandėlio valdymo sistemą savo verslui?

    Siekiant pasirinkti tinkamą sandėlio valdymo sistemą savo verslui turėtumėt apgalvoti kokias esamas problemas norite išspręsti. Dažniausiai klientai kreipiasi su tokiomis problemomis : Sudėtinga prekių kiekių apskaita, netvarka sandėlyje, niekada neaiškus prekių likutis, sudėtinga žinoti kada ką tiksliai reikia užsakyti ir t.t
  • Kiek kainuoja sandėlio valdymo sistema?

    Sandėlio valdymo sistemos kaina priklauso nuo konkrečių įmonės poreikių. Bet minimali pradžia gali būti nuo 4999eur be PVM.